تیر 2, 1405 15:12

پیام مدیریت شهری فردوسیه به مناسبت ولادت سراسر نور امام حسین (ع)

همزمان با فرارسیدن ایام پرخیر و برکت اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه با صدور پیامی این مناسبت فرخنده را به مردم شریف و ولایت‌مدار این شهر تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اعیاد خجسته شعبانیه، به‌ویژه ولادت سراسر نور و افتخار حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع)، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی، شجاعت و حق‌طلبی در جامعه اسلامی است.

امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت است و سیره و قیام آن حضرت، الهام‌بخش تمامی آزادگان جهان در مسیر عدالت‌خواهی و کرامت انسانی به شمار می‌رود.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت این میلاد فرخنده، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به عموم مردم مؤمن، انقلابی و شریف شهر فردوسیه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، عزت، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت داریم.امید است با تأسی به آموزه‌های نهضت عاشورا، در مسیر خدمت صادقانه به شهروندان و توسعه همه‌جانبه شهر فردوسیه، بیش از پیش موفق و مؤید باشیم.
🇮🇷فردوسیه🔰
روابط عمومی شورا وشهرداری فردوسیه.
آدرس سایت شهرداری فردوسیه.
🔰🌍

برگه اصلی شهرداری فردوسیه

آدرس پایگاه خبری در ایتا .
🌏🔰
https://eitaa.com/joinchat/576651979Cae206e0b27
آدرس پایگاه خبری 2 در ایتا .
🔰🌏
https://eitaa.com/joinchat/2572616183C42324f8570
🔰🌏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *