طی مراسمی با حضور سردار کیومرث عزیزی فرمانده ویژه غرب استان تهران ، روسای پلیس‌های تخصصی، حجت الاسلام والمسلمین شائق امام جمعه، مداحی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ،مهندس قربانی بخشدار بخش جوقین، مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه ،خانواده معظم شهدا ،شهروندان، کسبه و معتمدین نشست صمیمی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با رویکرد طرح مشکلات انتظامی و بررسی آنها به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر همه فرماندهان و پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی گفت: سبز جامه گان با غیرت و با مرامان خوش طینت نیروی انتظامی همیشه آماده خدمت رسانی در راستای ارتقا امنیت و آرامش شهروندان هستند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا به تمامی حافظان و پاسداران امنیت به عنوان طلایه‌داران انضباط ، امنیت و عدالت به خصوص مجموعه کارکنان خدوم ، جهادگر و با اخلاص خانواده معظم شهدا و ایثارگران فراجا به ویژه سردار عزیزی و همکارانش در فرماندهی انتظامی شهریار و کلانتری فردوسیه تبریک عرض نماییم.

وی یادآور شد: تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مملو از شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که نقش برجسته‌ای در تامین امنیت داخلی دارند و ما خرسندیم که امروز برای اولین بار میزبان چنین جلسه کارساز و راهگشایی در راستای دیدار چهره به چهره فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با شهروندان هستیم .

در ادامه این مراسم سردار عزیزی ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه گفت: ضرورت و اهمیت امنیت بر هیچکس پوشیده نمی‌باشد و ارزش این مهم در کشور بسیار حائز اهمیت است اگر امنیت بر جامعه وجود داشته باشد فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بهتر انجام می‌شود و به طور مشخص می‌توان بیان کرد که امنیت یک هدف است که همه در راستای اجرای قوانین و مقررات و تمکین آن در راستای رسیدن به امنیت اقدام می‌نماییم.

وی افزود: اگر مردم نباشند پلیس فلسفه وجودی ندارد و اگر قانون نباشد پلیس به تنهایی نمی‌تواند انضباط اجتماعی را در بخش‌های مختلف جامعه برقرار کند پس به نیابت و مباشرت از قانون وظیفه داریم از امنیتی که مردم به وجود می‌آورند حفاظت نماییم و خداوند را شکرگزاریم که توفیق این لباس را به ما عطا کرده و برای مردمی که بزرگوار و قدردان هستند خدمت می‌نماییم و به آن اعتقاد داریم.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم بر سر مردم مظلوم فلسطین بمب ریخته شده است و این مهم بیانگر شقاوت و سفاکی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است که چنین به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کنند .

سردار عزیزی در ادامه از اقدامات پلیس در راستای کاهش سرقت‌ها سخن به میان آورد و یادآور شد: با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌ها در سطح شهرستان هستیم ، همچنین پاکسازی معتادین متجاهر و جمع آوری افاغنه بیگانه غیر مجازیکی دیگر از اقدامات خوب همکارانم بوده است که در حوزه جمع آوری افاغنه شاهد رشد ۷۵۰ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته هستیم و البته این طرح ادامه دارد اما باید این مسئله را هم بدانیم اشتغال برای اتباع غیر مجاز جرم است و با افراد متخلف در این حوزه طبق قانون برخورد خواهد شد .

همچنین با جدیت برای به کار گیرندگان اتباع بیگانه غیر مجاز به ازای هر روز کار ۹۶۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده و املاکی‌هایی که به این افراد غیر مجاز خانه کرایه دهند تخلف کرده‌اند لذا خواهشمندیم مردم در این راستا ما را همیاری نمایند.

در ادامه مراسم شهروندان معتمدین و کسبه به بیان مشکلات خود در حوزه انتظامی پرداختم و سردار عزیزی نیز در خصوص همه موارد یاد شده توضیحات لازم را ارائه دادند.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید