مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه با صدور پیامی به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشان و ایمنی ، تلاشها ، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان به ویژه آتش نشانان این شهر را گرامی و تبریک گفتند .


متن پيام شهردار و اعضای شورای اسلامی به شرح زير است .


« ... وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ...؛ و هركس، كسى را زنده بدارد چنان است كه گويى تمام مردم را زنده داشته است»

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ، یادآور مردانی از جنس فداکاری ،شهامت ، ایثار و شجاعت است که در اوج حوادث با عشق و علاقه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای زندگی دیگران پا در رکاب خطرات می گذارند .
آنانکه تنها هدفشان لبخند رضایت و خشنودی هم نوعانشان است و این خصیصه ای کبریایی و آسمانی است که خداوند به بندگانش خاص خود اعطا نموده است

روز آتش نشان فرصتی است مغان برای قدردانی از زحمات و همت شبانه روزی آتش نشانان با اعتقاد و آماده ، انسانهایی که منتشر کننده بذر مهربانی و فرهنگ نوع دوستی هستند که با دیدگاه متفاوتشان ، نجات جان و مال انسان ها در حوادث و رویدادها تنها هدف غایی و نهایشان است تا آسایش و آرامش و امید را بار دیگر برای شهروندان به ارمغان آورند .

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آتش نشان بويژه شهید ...... از آتش نشانان با اخلاق شهرداری و همچنین تقدیر از تلاشها و خدمات شبانه روزی و ارزشمند کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش بویژه پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری فردوسیه ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک و تهنیت عرض می نماییم و توفیق و سلامتی روز افزون را برای این عزیزا از خداوند متعال خواستاریم.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید