مهندس سعید میرزایی، مسئول زیبا و منظر فضای سبز شهرداری فردوسیه، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت بصری شهر، افزایش نشاط اجتماعی و استقبال شایسته از بهار، طرح گلکاری میدان شهید منصوریان با استفاده از گونههای متنوع گلهای زینتی و فصلی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه اجرا و تکمیل شد.
وی افزود: در اجرای این طرح تلاش شد با انتخاب ترکیب رنگی مناسب و گلهای مقاوم، علاوه بر زیباسازی فضای شهری، ماندگاری کاشت و بهینهسازی هزینههای نگهداشت فضای سبز نیز مدنظر قرار گیرد.
مهندس میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه حسب دستور شهردار محترم و با برنامهریزی فشرده و تلاش بیوقفه نیروهای فضای سبز تا روزهای پایانی سال انجام شد تا شهروندان در آستانه سال نو، شاهد جلوهای شادابتر، منظمتر و چشمنوازتر از میادین و معابر شهری باشند.
وی در پایان تأکید کرد: طرحهای بهسازی، گلکاری و زیباسازی فضاهای سبز شهری در دیگر نقاط شهر نیز با همین رویکرد ادامه خواهد داشت.
🇮🇷فردوسیه🔰
روابط عمومی شورا وشهرداری فردوسیه.
آدرس سایت شهرداری فردوسیه.



