سعید میرزایی، مسئول اداره سیما و منظر و فضای سبز شهرداری فردوسیه، با اعلام این خبر گفت: این طرح حسب دستور شهردار محترم فردوسیه و پیگیری معاونت خدمات شهر و همچنین با هدف زیباسازی میادین اصلی شهر، استقبال از روزهای پایانی سال و افزایش رضایتمندی شهروندان به اجرا درآمده است.
وی افزود: در این عملیات، از گلهای زینتی و فصلی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه و با ترکیب رنگی متنوع استفاده شده تا ضمن افزایش جذابیت بصری میدان، ماندگاری کاشت و سهولت نگهداشت فضای سبز نیز تأمین شود.
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: اداره سیما و منظر و فضای سبز شهرداری فردوسیه با تداوم اینگونه اقدامات، در تلاش است تا با اجرای طرحهای گلکاری و بهسازی محیطی، سیمای شهری فردوسیه را در آستانه سال نو شادابتر و چشمنوازتر کند.
🇮🇷فردوسیه🔰
روابط عمومی شورا وشهرداری فردوسیه.
آدرس سایت شهرداری فردوسیه.



