تیر 2, 1405 15:20

پایان عملیات گلکاری بهاری میدان شهید منصوریان فردوسیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوسیه، حسب تأکیدات شهردار محترم فردوسیه مبنی بر تلاش دوچندان همه مجموعه های خدماتی شهرداری برای خدمت‌رسانی مستمر تا لحظات پایانی سال، عملیات گلکاری میدان شهید منصوریان با کاشت گل‌های زینتی و فصلیِ بهاری با موفقیت به پایان رسید.

مهندس سعید میرزایی، مسئول زیبا و منظر فضای سبز شهرداری فردوسیه، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت بصری شهر، افزایش نشاط اجتماعی و استقبال شایسته از بهار، طرح گلکاری میدان شهید منصوریان با استفاده از گونه‌های متنوع گل‌های زینتی و فصلی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه اجرا و تکمیل شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تلاش شد با انتخاب ترکیب رنگی مناسب و گل‌های مقاوم، علاوه بر زیباسازی فضای شهری، ماندگاری کاشت و بهینه‌سازی هزینه‌های نگهداشت فضای سبز نیز مدنظر قرار گیرد.

مهندس میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه حسب دستور شهردار محترم و با برنامه‌ریزی فشرده و تلاش بی‌وقفه نیروهای فضای سبز تا روزهای پایانی سال انجام شد تا شهروندان در آستانه سال نو، شاهد جلوه‌ای شاداب‌تر، منظم‌تر و چشم‌نوازتر از میادین و معابر شهری باشند.

وی در پایان تأکید کرد: طرح‌های بهسازی، گلکاری و زیباسازی فضاهای سبز شهری در دیگر نقاط شهر نیز با همین رویکرد ادامه خواهد داشت.
🇮🇷فردوسیه🔰
روابط عمومی شورا وشهرداری فردوسیه.
آدرس سایت شهرداری فردوسیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *