تیر 2, 1405 15:06

پیام تسلیت مدیریت شهری فردوسیه به مناسبت شهادت امام هادی(ع)

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام علی‌النقی الهادی(ع)، مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر، با صدور پیامی این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم شیعیان جهان تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:
امام هادی(ع) به‌عنوان دهمین اختر تابناک امامت و ولایت، نماد صبر، بصیرت، تقوا و مبارزه با ظلم و انحراف بودند و سیره نورانی ایشان، چراغ راهی برای هدایت جامعه اسلامی در همه اعصار به شمار می‌رود.

در ادامه این پیام تأکید شده است: امام هادی(ع) در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ اسلام، با وجود محدودیت‌ها و فشارهای شدید سیاسی، با تکیه بر علم، حکمت و اخلاق الهی، نقش بی‌بدیلی در حفظ و تبیین معارف ناب اسلامی ایفا کردند. آموزه‌های آن امام همام در زمینه تقویت ایمان، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مبارزه با انحرافات فکری و پاسداشت کرامت انسانی، امروز نیز می‌تواند الگوی ارزشمندی برای مدیران و آحاد جامعه در مسیر خدمت‌رسانی، عدالت‌محوری و تعهد اجتماعی باشد.

مدیریت شهری فردوسیه در پایان این پیام، با گرامیداشت یاد و نام آن امام همام و عرض تسلیت به شهروندان شریف شهر فردوسیه ، از درگاه خداوند متعال، توفیق پیروی از آموزه‌ها و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را برای همگان مسئلت کرده است.
🇮🇷فردوسیه🔰
روابط عمومی شورا وشهرداری فردوسیه.
آدرس سایت شهرداری فردوسیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *