به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوسیه، مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه در پیامی مشترک، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را به عموم مسلمانان و شهروندان تبریک و تهنیت گفتند.
در این پیام آمده است:
حضرت امام موسی کاظم(ع) با صبر، بردباری، اخلاق نیکو و عبادت خالصانه، الگویی ماندگار برای تمامی انسانهای آزاده و حقیقتجو به شمار میروند.
سیره نورانی آن امام همام، سرشار از آموزههای ارزشمند اخلاقی و اجتماعی است که میتواند چراغ راه جامعه اسلامی در مسیر تعالی، همدلی و خدمت به مردم باشد.
امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند بهرهگیری از آموزههای اخلاقی، صبر، گذشت و مردمداری برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است و ولادت این امام بزرگوار فرصت مغتنمی برای بازخوانی و ترویج این ارزشهای متعالی در میان اقشار مختلف جامعه محسوب میشود.
اینجانبان فرا رسیدن این میلاد خجسته را به تمامی شیعیان، دوستداران اهل بیت(ع) و شهروندان شریف فردوسیه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق بهرهمندی از معارف ناب اهل بیت(ع)، سلامتی وادت همگان را مسئلت داریم.



