تیر 2, 1405 15:40

پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه به مناسبت ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع)

مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی ، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوسیه، مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه در پیامی مشترک، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را به عموم مسلمانان و شهروندان تبریک و تهنیت گفتند.

در این پیام آمده است:

حضرت امام موسی کاظم(ع) با صبر، بردباری، اخلاق نیکو و عبادت خالصانه، الگویی ماندگار برای تمامی انسان‌های آزاده و حقیقت‌جو به شمار می‌روند.

سیره نورانی آن امام همام، سرشار از آموزه‌های ارزشمند اخلاقی و اجتماعی است که می‌تواند چراغ راه جامعه اسلامی در مسیر تعالی، همدلی و خدمت به مردم باشد.

امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های اخلاقی، صبر، گذشت و مردم‌داری برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است و ولادت این امام بزرگوار فرصت مغتنمی برای بازخوانی و ترویج این ارزش‌های متعالی در میان اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود.

اینجانبان فرا رسیدن این میلاد خجسته را به تمامی شیعیان، دوستداران اهل بیت(ع) و شهروندان شریف فردوسیه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق بهره‌مندی از معارف ناب اهل بیت(ع)، سلامتی وادت همگان را مسئلت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *