به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوسیه، مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه در پیامی مشترک فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم را تبریک گفتند.
در این پیام آمده است:
عید سعید غدیر خم، تجلی تداوم رسالت پیامبر اکرم (ص) و نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که در آن، مسیر هدایت و ولایت برای امت اسلامی ترسیم شد و دین خدا و اسلام با ولایت حضرت علی (ع) تکمیل شد .
این عید بزرگ، نماد وحدت، ولایتمداری، عدالت و پیروی از سیره نورانی اهل بیت (ع) بوده و فرصتی ارزشمند برای تعمیق آموزههای دینی و اخلاقی در جامعه اسلامی است.
غدیر، تنها یک رویداد تاریخی نیست، بلکه مکتبی انسانساز برای ترویج ارزشهای متعالی همچون عدالت، خدمتگزاری، مسئولیتپذیری و انسجام اجتماعی است؛ ارزشهایی که امروز نیز در مسیر توسعه و آبادانی جامعه اسلامی راهگشا و الهامبخش هستند.
اینجانبان فرا رسیدن عید سعید غدیر خم که در آن حضرت علی (ع) به عنوان ولی و وصی پیامبر معرفی شد ،را به تمامی مسلمانان، شهروندان شریف فردوسیه و به ویژه سادات معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون همگان را مسئلت داریم.



