به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری فردوسیه : پویا ترین ادارات و نهاد ها بدون ارتباط و تعامل دوسویه با مردم به هیج وجه در راه خدمت رسانی موفق نخواهد بود و این مهم جز اصولی است که سالهاست مردم و مسئولین آن را درک نموده اند ،


 لذا رسیدن به این هدف با توجه به امکان سنجی و پالایش آمارها بی شک نیاز به پل ارتباطی بین یک سازمان و مردم دارد که با تصمیماتی که در سالیان گذشته گرفته شد سامانه 137 بعنوان جامع ترین سامانه پیشنهادی و انتقادی کشور راه اندازی شد تا مردم بتوانند با استفاده از این امکان در راستای بیان مشکلات و دیدگاه های خود اقدام نمایند . 


 


سامانه 137 که بصورت مستقیم توسط شهرداری مورد رصد قرار می گیرد در این سالها بسیاری از مشکلات را در مناطق مختلف حل نمود ، اما پس از ظهور فضای مجازی و به طبع عدم رسیدگی قانونی با آن مردم برای رفع مشکلات خود به این فضا مراجعه نمودند در صورتی که سامانه 137 تنها پل ارتباطی بین شهرداری و مردم می باشد ، لذا اینگونه به نظر می رسد که با بم باران خبری و عدم اعتماد سازی برخی افراد سودجو در فضای مجازی سامانه 137 از رنگ و جلوه خود افتاده است که باید اطلاع رسانی سطح آگاهی مردم در این راستا بیشتر شود تا با مراجعه به این امکان مهم مشکلات و معضلات شهری که از خواسته های به حق مردم است رفع گردد 


 


 از مردم فهیم و ارزشمند شهر فردوسیه خواهشمندیم در صورت روئیت هرگونه مشکلات در حوزه های (عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی و غیره ) آن را تنها از طریق سامانه 137 به ما اطلاع رسانی نمایند تا به سرعت نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد 

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید