مناسب ترین پل ارتباطی بیان مشکلات مردم به شهرداری فردوسیه سامانه 137 می باشد به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری فردوسیه : پویا ترین ادارات و نهاد ها بدون ارتباط و تعامل دوسویه با مردم به هیج وجه در راه خدمت رسانی موفق نخواهد بود و این مهم جز اصولی است که سالهاست مردم و مسئولین آن را درک نموده اند ، لذا رسیدن به این هدف با توجه به امکان سنجی و پالایش آمارها بی شک نیاز به پل ارتباطی بین یک سازمان و مردم دارد که با تصمیماتی که در سالیان گذشته گرفته شد سامانه 137 بعنوان جامع ترین سامانه پیشنهادی و انتقادی کشور راه اندازی شد تا مردم بتوانند با استفاده از این امکان در راستای بیان مشکلات و دیدگاه های خود اقدام نمایند . سامانه 137 که بصورت مستقیم توسط شهرداری مورد رصد قرار می گیرد در این سالها بسیاری از مشکلات را در مناطق مختلف حل نمود ، اما پس از ظهور فضای مجازی و به طبع عدم رسیدگی قانونی با آن مردم برای رفع مشکلات خود به این فضا مراجعه نمودند در صورتی که سامانه 137 تنها پل ارتباطی بین شهرداری و مردم می باشد ، لذا اینگونه به نظر می رسد که با بم باران خبری و عدم اعتماد سازی برخی افراد سودجو در فضای مجازی سامانه 137 از رنگ و جلوه خود افتاده است که باید اطلاع رسانی سطح آگاهی مردم در این راستا بیشتر شود تا با مراجعه به این امکان مهم مشکلات و معضلات شهری که از خواسته های به حق مردم است رفع گردد از مردم فهیم و ارزشمند شهر فردوسیه خواهشمندیم در صورت روئیت هرگونه مشکلات در حوزه های (عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی و غیره ) آن را تنها از طریق سامانه 137 به ما اطلاع رسانی نمایند تا به سرعت نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد