به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در راستای ارج نهادن به خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه تلاشگران عرصه قضا در شهرستان شهریار مهندس مصطفی عموزاده و اعضای شورای اسلامی فردوسیه با رئیس دادگستری شهرستان شهریار و معاون ایشان دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوسیه در این دیدار مهندس مصطفی عموزاده ضمن تقدیر از خدمات شایسته مجموعه قضایی شهرستان شهریار گفت: امروز به لطف تلاش‌های قضات و مجموعه دادگستری شاهد رضایتمندی بیش از پیش مردم در عرصه قضا هستیم و این به واسطه نگرش مثبت دستگاه قضایی نسبت به حل مشکلات مردم و رضایتمندی آنهاست .

وی در ادامه افزود: خوشبختانه قضات با درایت و هوشیاری دادگستری با تمام توان دغدغه‌های مردم را در حوزه قضایی مرتفع می‌نمایند و امیدواریم به واسطه این تلاش شاهد موفقیت‌های روزافزون در حوزه قضا باشیم.
وی یادآور شد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی بدون شک موجب آرامش و آسایش جامعه می‌گردد که ان شاالله مجموعه مدیریتی فردوسیه تمام همت خود را برای محقق شدن این هدف به کار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار نیز از اقدامات و تمهیدات مجموعه مدیریتی فردوسیه در راستای ایجاد زیرساخت‌های مختلف شهری قدردانی و تلاش مضاعف را برای رفع کاستی‌ها و آرامش و رضایت بیشتر مردم خواستار شد.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید