دیدارمهندس قربانی بخشدار بخش جوقین ، مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه با جناب سرهنگ فتاحی ریس فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار.
🔸 به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در راستای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات سبز جامگان نیروی انتظامی مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی فردوسیه با سرهنگ فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار دیدار نمودند .

🔸در این دیدار مشترک که مسئولین شهرهای تابعه نیز حضور داشتند سرهنگ فتاحی از همیاری‌ها و همراهی‌های مجموعه شهرداری شهرفردوسیه در جهت اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و افزایش امنیت قدردانی نمود.

🔸مهندس عموزاده نیز شهردار فردوسیه نیز با تاکید بر اقدامات نیروی انتظامی در افزایش امنیت شهرها گفت : بدون تردید زحمت کشان و سبز جامگان دلیر نیروی انتظامی همواره با تلاش و وظیفه شناسی باعث کاهش جرائم و ارتقاء سطح آسایش و آرامش و امنیت شهروندان شده‌اند که مسئله‌ای بسیار مهم و قابل قدردانی است.

🔹 وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: شهدای نیروی انتظامی همواره مدافعین امنیت هستند که از مرزهای کشور تا مرزهای شهرها مقدمات رشد و تعالی و پیشرفت یک شهر را ایجاد می‌کند که جا دارد از همه این تلاش‌ها و خدمات قابل ستایش و تقدیر به سهم خود و از سوی مردم شهر فردوسیه قدردانی نمایم .

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید