مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه در حاشیه برگزاری جلسه ملاقات عمومی با شهروندان شریف این شهر که هر هفته سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود گفت : قانون خط قرمز ما برای خدمتگزاری خوب به شهروندان است و هیچگاه پا را از آن فراتر نخواهیم گذاشت.

شهردار فردوسیه حین پاسخگویی به شهروندان شهر فردوسیه که مطالبات و درخواست‌های خود را به ایشان اعلام داشتند افزود : اگر همه ما به قانون احترام بگذاریم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و نواقص نیز در کوتاه‌ترین زمان مرتفع می‌ گردد.

وی یادآور شد: همه کارکنان شهرداری فردوسیه بر این امر تکیه دارند که قانون فصل الختام اقدامات برای پاسخگویی به شهروندان است لذا از مردم شریف شهر فردوسیه نیز درخواست داریم برای اجرای درست قانون ما را همراهی نمایند تا ضمن شناسایی افراد سودجو بتوانیم راهکارهای مناسبی را برای آبادانی و پیشرفت متوازن این شهر به کار گیریم.

مصطفی عموزاده در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی گمان می‌کنند تخلفات آنها هیچ لطمه‌ای به شهر نمی‌زند و این اشتباه بزرگی است که چالش‌های فراوانی را برای شهر به وجود می‌آورد لذا مکررا درخواست داریم برای رفع عقب ماندگی‌های این شهر نیازمند همیاری و همراهی مردم هستیم تا بتوانیم بهترین‌ها را برای این شهر به وجود بیاوریم و خدمتگزاری جامع‌تری را برای شهروندان ایجاد نماییم.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید