طی مراسمی با حضور مهندس عموزاده شهردار، ابراهیمی ، نادری و‌ کریم یار از بازرسان اداره کل بازرسی استانداری تهران ، ابوالفض شهریاررئیس حراست،ریس شورا واعضای شورا، مدیران و معاونین شهرداری فردوسیه فرمانده حوزه حر بن ریاحی، محمد بغدادی به عنوان رئیس بازرسی شهرداری فردوسیه معارفه گردید .

در ابتدای این جلسه شهردار فردوسیه با بیان اهمیت وجود اداره بازرسی و شهرداری‌ها گفت: بازرسی و حراست مکمل ادارات و نهادها هستند که به واسطه آنها نظم و انضباط و قانون مداری رنگ و بوی پررنگ‌تری به خود می‌گیرد .

عموزاده ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید به رئیس جدید بازرسی شهرداری فردوسیه گفت: خدمات شایسته و اقدامات خوبی از سوی برادر بزرگوارم محمود نقدی انجام گرفته که لازم می‌دانم از اقدامات دلسوزانه‌ای ایشان برای ارتقاء شاخصه‌های خدمات رسانی قدر دانی نمایم .

‎ابراهیمی بازرس اداره کل استانداری تهران نیز نهاد بازرسی را بازوی توانمند مدیران در دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: نظارت، همیاری، تعامل، بررسی نارسایی‌ها و مشکلات ، برخورد با فساد و سوء استفاده از افراد متخلف بخشی از اقداماتی است که بازرسی باید در اولویت اقدامات خود قرار دهد و این به منزله مچ‌گیری نیست بلکه تنها در جهت مرتفع نمودن مشکلات و شتاب در خدمتگزاری است که لازم است همه با رویکردی تعامل گرا در این راستا همیار همراه هم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های محمود نقدی رئیس اسبق بازرسی شهرداری فردوسیه قدردانی و تلاش مضاعف در جهت رسیدگی به شکایات گزارشات و انتقادات مردم همچنین نظم و انضباط بیشتر پرسنل ، تکریم ارباب رجوع ،برخورد با تخلفات، حرکت در راستای اهداف سازمان بررسی و منویات مهم رهبر انقلاب را از محمد بغدادی رئیس جدید اداره بازرسی شهرداری خواستار شد.
محمود نقدی نیز در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداخت و‌ از همه مدیران و‌کارکنان تقاصای حلالیت و‌دعای خیر نمود
گفتنی است در پایان این مراسم حکم آقای بغدادی توسط مسئولین
به ایشان ابلاغ و اعطا گردد.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید