یکی از مسیرهای شهر فردوسیه که نیازمند جدول گذاری و رفع چالش‌های آبگرفتگی پس از نزولات آسمانی بود خیابان ۱۵ خرداد است که این مسیر از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری نیز محسوب می‌شود .

مهندس فاطمه بهرامی معاون عمرانی شهرداری فردوسیه با بیان این موضوع گفت: با توجه به تاکیدات شهردار و طی روال اداری و قانونی پروژه جدول گذاری خیابان ۱۵ خرداد در دستور کار اقدامات عمرانی این معاونت قرار گرفت تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات این منطقه اقدامی تاثیرگذار و عملی را انجام دهیم .

وی تصریح کرد: شهروندان شریف این منطقه سال‌هاست این مسیر را طی نمودند و با مشکلات زیادی در زمینه تردد در روزهای بارانی دست و پنجه نرم می‌کردند اما به همت و تلاش همه دست اندرکاران در مدیریت شهری امروز عملیات عمرانی جدول گذاری این مسیر مراحل اجرایی خود را می‌گذراند و انشالله در سال‌های آتی شاهد افتتاح آن خواهیم بود .

معاون عمرانی شهرداری فردوسیه افزود: با اجرای این امکان بدون تردید مشکلات شهروندان در حوزه آبگرفتگی و عدم هدایت آب‌های سطحی به طور کامل مرتفع خواهد شد و شاهد رفت و آمد روان در این منطقه حتی در روزهای بارندگی خواهیم بود که امیدواریم در ادامه رضایت شهروندان را شاهد باشیم.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید