مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه از آغاز عملیات یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه بهسازی و مناسب سازی معابر سطح شهر در چند سال اخیر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

شهردار فردوسیه در این خصوص گفت: از اقداماتی که همواره باید در اولویت تمهیدات شهرداری‌ها قرار گیرد اجرای پروژه‌های مناسب‌سازی معابر در راستای استفاده شهروندان به ویژه معلولین عزیز و گرامی است که شاید تاکنون به صورت ویژه در شهر فردوسیه به آن پرداخته نشده بود.

وی در ادامه افزود: در این راستا با هدف زیبایی بیشتر معابر و مرتفع نمودن درخواست‌های شهروندان پروژه پیاده روسازی و مناسب سازی بلوارها ،خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر از جمله دغدغه‌هایی بود که مدیریت شهری به آن تاکید داشت و خوشبختانه مراحل اجرایی آن هم اکنون به دست همکارانم و مجری واجد شرایط قانونی آغاز شد.

شهردار فردوسیه یادآور شد: این پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال طبق مصوبه شورای اسلامی هم اکنون در خیابان سعدی عملیات اجرایی خود را در حوزه پیاده‌روسازی و سنگ فرش می‌گذراند و قطعاً با انجام این پروژه این معبر چهره بصری متفاوتی به خود می گیرد و همچنین محل خوبی برای ورزش و رفت و آمد کم خطر شهروندان در طول این خیابان خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید