مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت و سراسر نور پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به همه مردم با عزت و شریف شهر فردوسیه تبریک گفتند.

 

در پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه آمده است

 

میلاد پر برکت و نورانی آخرین فرستاده پروردگار عالم ، پیامبر برکت و نور ، صلح و دوستی نوید بهار معنویت ربیع الاول است که مسلمانان جهان غرق در شادی و سرور می شوند و همزمانی این روز بزرگ با ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری و پرچمدار مکتب علوی حساسیت و اهمیت این روز را دو چندان می نماید .

اما از روز میلاد پیامبر ختمی مرتبت با تدبیر و دور اندیشی عالمانه امام خمینی(ره) به مدت هفت روز بعنوان هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت نماد اتحاد و همبستگی همه مسلمانان و ندا دهنده صلح و دوستی برای پیروان راستین دین مبین اسلام است.

همگرایی و انسجام ،اتحاد و یکپارچگی با عمل پیامهای انسان ساز پیامبر اکرم (ص) رمز کشف و مقابله با تفرقه افکنی بیگانگان و دشمنان ماست تا در حجاب امن قرآن کریم ، سنت و سیره نبوی، در راه تقوی الهی گام برداریم .

وحدتی که امروز با حمایت های رژیم صهیونیستی بیشتر از احساس می شود و باید همه مسلمانان جهان با اندیشه درست و تیز بینی در مقابل این دسیسه ها بیاستند

امیدواریم آحاد کشور ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه پرچم آن را بر تاریخ افراشته نمود ، بعنوان امت واحده راه مقاومت ایثار را با وحدت اسلامی بپیمایند

اینجانبان میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق را ابتدا به ساحت مقدس امام زمان عج و رهبر معظم انقلاب و سپس به به تمامی مسلمانان بویژه شهروندان شریف شهر فردوسیه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید