مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه در پیامی فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه گرامیداشت روز خبرنگار را به تلاشگران و مجاهدان عرصه خطیر خبر و اطلاع رسانی تبریک گفتند .

در متن این پیام آمده است:


در روزگاری که عصر ارتباطات نام گرفته است و اخبار جزیی از نیازهای اساسی بشریت شده ، شهامت ، حق گویی ، شجاعت ، روشنگری و آگاهی و آگهی بخشی رسالتی است خطیر و عظیم که خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تعالی و پیشرفت جامعه برگزیده اند.

خبرنگاران بعنوان مجاهدان حوزه قلم و قدم که با انگیزه و علاقه در راستای حقیقت و حقوق مردم و تصویرگری تحولات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند که جایگاه رفیع و سترگی در پیشانی این انقلاب داشته اند و حماسه های بی نظیر قهرمانان و دلاور مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه دغدغه های مردم انعکاس داده تا مسیر عدالت و انصاف و رشد و توسعه را بپیمایند .

هفدهم مرداد ماه ، روز خبرنگار و سالروز شهادت ، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران زمان و فرصت مناسبی برای پاسداشت مقام و جایگاه خبرنگارانی است که با علاقه و وسواس و دقت نظر در جهت تنویر افکار عمومی و بهبود شرایط مردم گام بر می‌دارند .

اینجانبان لازم می دانیم روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شهر فردوسیه و شهرستان شهریار که در رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و در شبکه های مجازی وظیفه و ماموریت آگاهی بخشی عمومی را بر عهده دارند، تبریک عرض نماییم و امیدوارم در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شریف شهر با حمایتها و نقد منصفانه و عادلانه این عزیزان در راه آبادانی و پیشرفت جامعه قدم‌های راسخ تر و محکم تری را برداریم

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید