پیام تسلیت مدیریت شهری فردوسیه به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

مهندس مصطفی عموزاده شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فردوسیه طی پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را به دلدادگان آن حضرت تسلیت عرض نمودند .

در متن پیام ایشان آمده است:

«إِنَّ لِقَتْلِ‏ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً»

اربعین روز زنده نگه داشتن روایت حقیقی راوی الگوی صبر و شکیبایی حضرت زینب (س) و یاد و نهضت شهیدان کربلا و رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

امام حسین(ع) و یاران بی مثالش، به بهای جانشان راه روشن زندگی و آزادگی را به روی ما آموختند و این راه تا همیشۀ سفینه نجات ایمان آورندگان به حق و حقیقت است و تاسی از اربعین حسینی رمز تداوم نهضت حسینی و اعلام وفاداری و پایبندی به مکتب عاشوراست.

اربعین حسینی بازخوانی یاد و خاطره حماسه سازان سرزمین کربلاست ، کربلایی که دیگر مثل حسین (ع) را به خود ندید که بتواند اینگونه در روح ، قلب و جان انسان‌ها نفوذ کند و عاشقان خود را به سمت حرمش بکشاند .

اینجانبان فرارسیدن اربعین نمایش بی نظیر وفاداری به ، امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به همه ملت ایران بخصوص شهروندان شهر فردوسیه تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال خواستاریم که همواره رهرو آن امام بزرگوار در آزادگی ، حق جویی و دفاع از حق در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.
🇮🇷#فردوسیه

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید