مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه در پیامی شهادت شهید القدس ،سید مقاومت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت را تبریک و تسلیت گفتند.

 

متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ

شهادت الگوی همیشگی جبهه مقاومت اسلامی، مجاهد الهی و دلاوری شهید عالی مقام سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت به دست ظالم ترین مردمان تاریخ و جنایتکاران صهیونیستی، مصیبتی سخت برای مسلمانان جهان است که دلهای تمامی آزادگان و رزمندگان لبنان و فلسطین و جهان را در ماهی حزن آور غوطه ور نمود .

شهید مقاومت سید حسن نصرالله، بدون تردید رهبری دلاور و شجاع بود که سراسر عمر بابرکت خود را در دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین گذشت و در جهاد اکبربه خیل یاران و همراهان شهیدش پیوست .

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ؛ صهیونیست های خونخوار و شقی باید بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند و راه مقاومت، قوی تر از همیشه ادامه خواهد داشتتا انتقام این دیثست درازی را بگیرند و قدس شریف از وجودشان پاک گردد

اینجانبان ضمن تسلیت و تبریک شهادت سید بزرگ مقاومت دبیرکل حزب الله لبنان و فرماندهان عزیز جبهه مقاومت به محضر حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) ملت شجاع لبنان، ایران و فلسطین و مردم شریف شهر فردوسیه بر این عزم راسخیم که تا نابودی رژیم کودک کش اسرائیل راه مقاومت را خواهیم پیمود.

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید