به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوسیه : مهندس مصطفی عموزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با صدور پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و جهادگران عرصه نظم و امنیت تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

♦️به نام خدایی که با اشارت «لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»، امنیت را از نعمت های بزرگ شمرده است.

🔹امنیت از مؤلفه‌های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی ' امنیتی و انتظامی فراهم می گردد.

🔸نیروی انتظامی، نیروی مقتدر، فداکار و با صلابتی که همواره دوشادوش مردم بوده است و از گوهر گران‌بهای امنیت در تمام نقاط و تمام اوقات حراست و حفاظت نموده است.

🔹ناامنی را به جان خریده، تا امنیت را ارمغان آورد و فضا را بر خلافکاران تنگ نموده و محیط شرارت هنجارشکنان را بسیار ناامن کرده تا نتوانند خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد سازند.

🔸اینجانبان ضمن گرامیداشت خاطره شهدای نیروی انتظامی که زبان و قلم از توصیف فداکاری و رشادت های آنان قاصر است، از تمامی سبزپوشان جهادگر و با اخلاص نیرو‌های ناجا قدردانی نموده و هفته نیروی انتظامی را به فرمانده، افسران، درجه داران و سربازان، به ویژه دلاور مردان این نیرو در شهر فردوسیه تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون همگان را از خداوند خواهانیم .

نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید