در ابتدای این جلسه حجت الاسلام انصاری امام جماعت مسجد شهرک ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین گفت ؛ شهروندان شهرک ثامن الائمه چند سالی است که با مشکلات زیادی در حوزه خدماتی ، فاضلاب ، نبود امکانات فرهنگی اجتماعی و مشکلات در حوزه کمبود سرانه ها مواجه هستند و خوشبختانه با شناختی که از سوی شهردار فردوسیه داریم امیدواریم اتفاقات خوبی را در شهرک شاهد باشیم .

 

?️در ادامه هر یک از حاضرین ضمن درد و دل صمیمانه و با ارائه با اشاره به خواسته ها ، مطالبات و دغدغه های خود خواستار رسیدگی و توجه مدیران شهری به این منطقه از شهر فردوسیه با ۶٠٠٠ نفر ساکن که از بسیاری از سرانه های اولیه محروم مانده ، شدند .

 

?️در ادامه این جلسه مهندس مهری شهردار فردوسیه ضمن پاسخگویی و قول مساعد نسبت به پیگیری خواسته های مربوط به حوزه وظایف شهرداری و شورای اسلامی گفت : بعنوان خادم مردم بر خود وظیفه می دانم در هر نقطه از شهر فردوسیه که شهروندی ساکن است ، نسبت به وظایف ذاتی خود که خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است، اقدام نمایم و باید با روحیه جهادی نسبت به رفع مشکلات شهرک ثامن الائمه حرکت نمائیم .

 

?️وی افزود ؛ از زمان انتصاب اینجانب بعنوان شهردار این شهر از همان ابتدا تا هم اکنون چندین بار از نزدیک مشکلات این شهرک را مورد بررسی قرار داده ایم لذا در این خصوص اقداماتی نیزدر حوزه ایجاد محل استقرار باکس های زباله ، ترمیم وضعیت فضای سبز ، رنگ آمیزی دیوار های شهرک در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

 

?️وی خاطر نشان ساخت ؛ انشالله کلنگ زنی پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت ، همچنین اگر هیئت مدیره شهرک زمینی را مهیا نمایند، خواهیم توانست در کوتاه ترین زمان نسبت به احداث زمین اسکیت برای نوجوانان و جوانان شهر نیز اقدام نمائیم .

 

?️وی تاکید نمود : از دیگر مباحثی که مورد درخواست بوده است رسیدگی به مشکل ناوگان حمل و نقل و نظارت بر عملکرد تاکسیداران است که قطعا این مهم با حضور روزانه پرسنل گشت سازمان حمل و نقل مرتفع و بررسی خواهد شد و انشالله در نظر داریم جهت رفاه حال شهروندان شهرک ثامن الائمه تعداد تاکسی های این مسیر را افزایش دهیم .

 

?️مهندس امید مهری در پایان سخنان خود گفت : با توجه به برگزاری جلسات محله محور در مساجد جهت رسیدگی به مشکلات مردم مجموعه مدیریتی شهر برخود وظیفه دانست در ابتدا و در اولین جلسه با حضور در مسجد شهرک ثامن الائمه توجه و احساس مسئولیت و انجام وظیفه خود را در امر خدمت رسانی اثبات نماید و انشالله بتوانیم با عمل نمودن به این مهم موجبات رضایتمندی مردم شریف شهرک ثامن الائمه را بدست آوریم. 

 

✅️گفتنی است در این جلسه مقرر گردید نماینده ای با هماهنگی هئیت مدیره شهرک به شهرداری معرفی گردد تا جهت رسیدگی به مشکلات و رفع آنها بصورت گام به گام و منظم اقدامات لازم انجام‌گردد .


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید